Om foreningen

Generelt om
Foreningen Kantine & Køkken

Foreningen Kantine & Køkken er for erhvervsfaglige og madentusiaster.

Vores forening tilbyder en platform for netværk, faglig udvikling, og deling af branchekendskab.

Vi tror på kraften i samarbejde og stræber efter at løfte standarderne i vores branche.

Samarbejde og oplevelser
er stor fokus i foreningen

Vores medlemmer udgør et tæt netværk af erhvervsfaglige og madentusiaster.

Vi arrangerer en række events og aktiviteter, der er designet til at skabe uforglemmelige oplevelser.

Disse kan spænde fra netværksarrangementer, virksomhedsbesøg og sociale sammenkomster og kulturelle begivenheder. Hver oplevelse er en chance for at lære, vokse og skabe varige forbindelser.

I Foreningen Kantine & Køkken skaber vi mere end bare netværk – vi skaber et fællesskab, hvor hver enkelt medlems bidrag anerkendes og værdsættes.

Vores kerneværdier

Kvalitet er kernen i alt, hvad vi gør. Fra de arrangementer vi tilbyder, fokuserer vi altid på at levere det bedste til vores medlemmer.

Vi står aldrig stille. Foreningen Kantine & Køkken prioriterer nytænkning og kreativitet, og vi opmuntrer vores medlemmer til at tænke ud af boksen og bryde nye grænser.

“Jeg nyder det sociale i at mødes til arrangementer i foreningen. Og vi kan alle blive klogere af hinandens erfaringer “

Peter Thomsen

Medlem på Fyn

“Nye bekendtskaber – besøge firmaer store som små og høre deres historie – inspiration – hygge med kollegaer på tværs – fællesskab”

Anette Kiil Andersen

Medlem i Aarhus og omegn

Medlemsfordele hos
Foreningen Kantine & Køkken

Som medlem af Foreningen Kantine & Køkken får du adgang til et stærkt fællesskab med arrangementer, netværksmuligheder og faglig udvikling, som kan hjælpe dig med at vokse både personligt og professionelt.

Faglig udvikling og sparring

Vores netværk er bygget på en grundsten af faglig udvikling og sparring, hvor medlemmer aktivt deler viden, erfaringer og indsigt. Vores fokus er på praktisk læring og gensidig udvikling, snarere end formel uddannelse.

Vores medlemmer kommer fra forskellige baggrunde og har en rigdom af erfaringer. Ved at dele disse erfaringer giver vi hinanden unikke indsigter og lærer af real-life scenarier.

Gruppemedlemsskab

Er I flere, som søger inspiration og oplevelser sammen? Vi tilbyder rabat ved gruppemedlemsskaber.

Ofte stillede spørgsmål

Og tilhørende svar 😉
Hvad er Foreningen Kantine & Køkken, og hvem kan blive medlem?

Foreningen Kantine & Køkken er
et fagligt fællesskab for alle, der har interesse for eller arbejder i køkkener – små som store, i kantiner, institutioner både offentlige og private. Som medlemmer ser vi – erhvervsfaglige og madentusiaster.

Hvad koster det at være medlem af Kantine & Køkken?

Det koster 385 kr. halvårligt for et medlemskab.

Dog tilbyder vi rabat ved gruppemedlemsskaber:

2 medlemmer: 300 kr. pr. person
3-5 medlemmer: 250 kr. pr. person
6-10 medlemmer: 200 kr. pr. person

Alle priser er pr. halvår, og hvert medlemskab er personligt, hvilket sikrer, at du får mest muligt ud af dit engagement i foreningen.

Du kan ansøge om medlemsskab her

Kan jeg deltage i arrangementer, hvis jeg ikke er medlem?

Generelt er vores arrangementer kun for medlemmer, men af og til har vi åbne arrangementer. I sådanne tilfælde vil prisen for deltagelse stå på det enkelte arrangement.

Du kan se alle vores kommende arrangementer her

Hvilke fordele får jeg som medlem af Kantine & Køkken?

Du kan deltage i alle arrangementer til fordelagtig medlemspris eller gratis i alle lokalafdelinger. Se priser under det enkelte arrangement.

Hvor i landet kan jeg finde lokale afdelinger?

Vi har aktive afdelinger på Fyn, i Trekantsområdet og Aarhus og omegn

Har du spørgsmål til foreningen?

Kontakt formand Thomas E. Tøfting ved spørgsmål eller andet omkring foreningen.

Vil du være med?

Tilmeld dig her